Inovace nabídky produktů cestovního ruchu ve zvolené oblasti. – Bc. Lucie Martínková
Bc. Lucie Martínková
Bakalářská práce
Inovace nabídky produktů cestovního ruchu ve zvolené oblasti.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá inovací nabídky produktů ve zvolené oblasti. Teoretická část obsahuje základní pojmy, druhy a formy cestovního ruchu a charakterizuje marketing cestovního ruchu. Další část práce je věnovaná analýze současného stavu, vymezení a charakterizování vybrané oblasti. Z této analýzy dochází k zjištění, že vybraná oblast se zaměřuje především na církevní turistiku a nemá dostatečnou …víceAbstract:
This Bachelor thesis deals with the innovation of offering the products in the selected area. The theoretical part contains basic terms, types and forms of tourism and characterizes tourism marketing. The next part is devoted to the analysis of the current state, delimitation and characterization of the selected area. This analysis shows to us, that the selected area is mostly directed to a religious …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/xf6kl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jana Kovaříková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová