Vybrané aspekty výuky psychologie na středních školách a postoje učitelů k tomuto předmětu – Petra Bílková
Petra Bílková
Diplomová práce
Vybrané aspekty výuky psychologie na středních školách a postoje učitelů k tomuto předmětu
Description of Selected Areas of Psychology and Teacher Attitudes to Subject of Psychology
Anotace:
Diplomová práce pojednává o otázkách výuky psychologie na středních školách a o postojích učitelů k výuce tohoto předmětu. Cílem je popsat aktuální stav. Teoreticky je tematizována kategorie cíle, kompetenční pojetí kurikulární reformy a specifika výuky psychologie, osobnost učitele psychologie a problematika měření postojů. V praktické části je porovnáván vztah učitelů k vyučovacímu předmětu psychologie …víceAbstract:
The subject of this master´s thesis are questions pertaining to teaching of psychology at high schools and to attitudes of teachers towards this subject. The goal is to describe current situation. Theoretically are analyzed the topics of goals, impact to educational reform, specifics of teaching of psychology, personality of psychology teacher, and topics of measuring of attitudes. The research focuses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 5. 2010
- Vedoucí: Eleonora Smékalová
- Oponent: Daniel Dostál
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BÍLKOVÁ, Petra. \textit{Vybrané aspekty výuky psychologie na středních školách a postoje učitelů k tomuto předmětu}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/yexrko/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Implement the Strategic Plan of Educational and Creative Activities of the Faculty of Education, Palacký University in Olomouc
Davide PAVESI -
Psychologická vzdálenost a sémantický diferenciál jako možnosti měření postojů u žáků na základní škole a jejich komparace
Kristina THIELOVÁ -
Sémantický diferenciál jako jedna z možností zkoumání postojů žáků k chemii
Irena Patočková -
Sémantický diferenciál jako metoda zjišťování positioningu a jeho závislost na kontextuálních podmínkách
Dominika Petrová -
Elementarizovaný sémantický diferenciál a jeho využití v předškolní hudební výchově
Adéla ZIEGELBAUEROVÁ -
Využití metody sémantického diferenciálu v hudební výchově na 2. stupni ZŠ
Veronika PAVELKOVÁ -
Osobnost učitele dospělých
Dagmar Vechterová -
Rozdílné nároky žáků 1. a 2. stupně ZŠ na osobnost učitele
Petra Matějková
Název
Vložil
Vloženo
Práva