Bc. Dominik Kupčík

Bakalářská práce

Návrh a vyhodnocení efektivity marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK pro vybranou firmu

Proposal and the evaluation of effectiveness of the marketing campaign using tools IMC for chosen company
Anotace:
Bakalářská práce řeší návrh marketingové kampaně pro FLEXI životní pojištění za pomoci nástrojů integrované marketingové komunikace. Cílem této práce je návrh realizace marketingové kampaně zaměřené na podporu znalosti značky FLEXI životní pojištění ve věkové skupině 18 – 30 let. Klíčovou roli zde hraje reklama a on-line marketing. U reklamy se jedná o televizní …více
Abstract:
The bachelor thesis solves the proposal of the marketing campaign for FLEXI life insurance using the tools of integrated marketing communication. The aim of this work is to design implementation of marketing campaign aimed at promoting awareness of the brand FLEXI life insurance in the age group 18-30 years. The key role here is advertising and online marketing. Advertising includes TV and radio advertising …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2018
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace