Návrh a vyhodnocení efektivity marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK pro vybranou firmu – Bc. Dominik Kupčík
Bc. Dominik Kupčík
Bakalářská práce
Návrh a vyhodnocení efektivity marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK pro vybranou firmu
Proposal and the evaluation of effectiveness of the marketing campaign using tools IMC for chosen company
Anotace:
Bakalářská práce řeší návrh marketingové kampaně pro FLEXI životní pojištění za pomoci nástrojů integrované marketingové komunikace. Cílem této práce je návrh realizace marketingové kampaně zaměřené na podporu znalosti značky FLEXI životní pojištění ve věkové skupině 18 – 30 let. Klíčovou roli zde hraje reklama a on-line marketing. U reklamy se jedná o televizní …víceAbstract:
The bachelor thesis solves the proposal of the marketing campaign for FLEXI life insurance using the tools of integrated marketing communication. The aim of this work is to design implementation of marketing campaign aimed at promoting awareness of the brand FLEXI life insurance in the age group 18-30 years. The key role here is advertising and online marketing. Advertising includes TV and radio advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/p619w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2018
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje on-line marketingu v sebeprezentaci.
Lucie Gutveisová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Internetový marketing a reklamní kampaň v kontextu herního průmyslu
Ondřej Hanuš -
Marketing z pohledu agentury
Pícha Pícha -
Gender marketing na příkladu reklamní kampaně Dove
Dominika Šenková -
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Petr Jurkulák -
Facebook Marketing
Azur Bijedić -
Facebook Marketing
Peter Person