Analýza chování zákazníků na trhu profesních sociálních sítí – Michaela Radová
Michaela Radová
Master's thesis
Analýza chování zákazníků na trhu profesních sociálních sítí
Customer Behaviour Analysis on the Professional Social Network Market
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na mapování a následnou analýzu chování uživatelů profesní sociální sítě. Cílem práce je analyzovat chování uživatelů sítě a tyto uživatele segmentovat. Dílčími cíli analýzy chování uživatelů je zjistit, co uživatele na síti zajímá, jak často se přihlašují, jaké prvky sítě považují za důležité a zjistit, jak tuto síť vnímají. Kvantitativní metoda šetření probíhala formou …moreAbstract:
This diploma thesis focuses on mapping specifically the analysis of user behavior professional social network. Greatest emphasize is given to analyzing the behavior of network users, and these users segment. Precisely, what users on the network are wondering, how often they log in, or what network elements deemed important to see, how they perceive the network. Quantitative methods of investigation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/96995
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2013
- Supervisor: Markéta Zajarošová
- Reader: Aleš Kubíček
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RADOVÁ, Michaela. \textit{Analýza chování zákazníků na trhu profesních sociálních sítí}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2013. Available from: https://theses.cz/id/yfnoqk/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Chování a preference spotřebitele na trhu s kuchyňským nábytkem
Denisa Čechová -
Chování a preference spotřebitele na trhu s kosmetikou
Dagmar Šimberová -
Chování a preference spotřebitele na trhu pufovaných výrobků
Stanislav Koryčánek -
Preference a chování spotřebitele spojené se službami mobilních operátorů
Vendula CHOTTOVÁ -
Chování a preference spotřebitele na vybraném trhu
Dominika Polanská -
Vliv obalového designu na nákupní chování spotřebitelů a jejich preference při výběru produktů
Karolína Levíčková -
Faktory ovlivňující preference kupujícího u vybraného produktu
Eva Larišová -
Pivo v ČR. Marketing, preference spotřebitele.
Kateřina Málková