“The Impact of Vegan Labels on Consumer Behaviour” – Rami Mohana
Rami Mohana
Bakalářská práce
“The Impact of Vegan Labels on Consumer Behaviour”
„Vliv veganských etiket na spotřebitelské chování“
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je prozkoumat vliv veganského označování na spotřebitelské chování v České republice. Primárním cílem je prozkoumat, jak označování veganských potravin ovlivňuje rozhodování a vnímání spotřebitelů při nákupu, zejména při identifikaci jakýchkoli potenciálních nevýhod, jako je snížená ochota platit za veganské produkty a potíže s jejich odlišením od neveganských produktů. …víceAbstract:
The purpose of this bachelor's thesis is to examine the impact of vegan labelling on consumer behaviour in the Czech Republic. The primary objective is to investigate how vegan food labelling influences consumer purchasing decisions and perceptions, particularly in identifying any potential drawbacks such as reduced willingness to pay for vegan products and difficulty distinguishing them from non-vegan …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92126
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2024
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Viktorie Šenkárčin
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92126
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
International Business
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Povědomí českých spotřebitelů o kvalitativních značkách potravin a potravinářských výrobků
Kristýna Polcarová -
Návrh marketingové kampaně pro zvýšení povědomí o značce
Hanačíková Hanačíková -
Měření povědomí o značce About you
Sandra Jaroňová -
Povědomí značky e-shopu GymBeam
Markéta Franková -
Povědomí těhotných a kojících vegetariánek o aspektech vegetariánské stravy
Zdeňka Žahourková