Bc. Nikola Tomanová

Diplomová práce

Marketingové komunikace vysokých škol s ekonomickým zaměřením v ČR

Marketing Communication of Higher Education Institutions with Focus on Economics in the CR
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vysokých škol s ekonomickým zaměřením v České republice. První část je věnována principům marketingové komunikace a nástrojům marketingové komunikace. Dále diplomová práce seznamuje s marketingovými aktivitami škol a marketingovými komunikacemi škol. Druhá část je zaměřena na analýzu uplatňování marketingové komunikace u vybraných dvou vysokých …více
Abstract:
This thesis deals with marketing communications of universities with economic focus in the Czech Republic. The first part is devoted to the principles of marketing communications and marketing communication tools. Further thesis introduces the marketing activities of schools and school marketing communications. The second part focuses on the analysis of the application of marketing communications at …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní