Marketingové komunikace vysokých škol s ekonomickým zaměřením v ČR – Bc. Nikola Tomanová
Bc. Nikola Tomanová
Diplomová práce
Marketingové komunikace vysokých škol s ekonomickým zaměřením v ČR
Marketing Communication of Higher Education Institutions with Focus on Economics in the CR
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vysokých škol s ekonomickým zaměřením v České republice. První část je věnována principům marketingové komunikace a nástrojům marketingové komunikace. Dále diplomová práce seznamuje s marketingovými aktivitami škol a marketingovými komunikacemi škol. Druhá část je zaměřena na analýzu uplatňování marketingové komunikace u vybraných dvou vysokých …víceAbstract:
This thesis deals with marketing communications of universities with economic focus in the Czech Republic. The first part is devoted to the principles of marketing communications and marketing communication tools. Further thesis introduces the marketing activities of schools and school marketing communications. The second part focuses on the analysis of the application of marketing communications at …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mgfqe/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová