BcA. Veronika LEGNEROVÁ

Master's thesis

Strategie Public relations Divadla Bolka Polívky, spol. s r.o.

Public relations strategy of Bolek Polívka Theatre
Abstract:
Diplomová práce se skládá ze tří základních částí. Teoretická část je zaměřena na dva celky. Prvním z nich je přiblížení problematiky divadla a provozování divadelní činnosti. Druhý celek se zabývá marketingem služeb, umění, marketingovou komunikací. Vše je zpracováno s ohledem na využití v rámci divadelní praxe. V závěru teoretické části jsou definovány výzkumné metody, které jsou využity v rámci …more
Abstract:
This diploma thesis consists of three parts. The theoretical part concentrates on the questions of theatre and theatre managements. In addition, it deals with marketing of services, arts and marketing communication. The main emphasis in this part has been placed on the possibility of utilization in the theatre practice. Finally, the theoretical part defines research methods used in the practical part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2011
Identifier: 18405

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

LEGNEROVÁ, Veronika. Strategie Public relations Divadla Bolka Polívky, spol. s r.o.. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 21. 04. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe