BcA. Veronika LEGNEROVÁ

Diplomová práce

Strategie Public relations Divadla Bolka Polívky, spol. s r.o.

Public relations strategy of Bolek Polívka Theatre
Anotace:
Diplomová práce se skládá ze tří základních částí. Teoretická část je zaměřena na dva celky. Prvním z nich je přiblížení problematiky divadla a provozování divadelní činnosti. Druhý celek se zabývá marketingem služeb, umění, marketingovou komunikací. Vše je zpracováno s ohledem na využití v rámci divadelní praxe. V závěru teoretické části jsou definovány výzkumné metody, které jsou využity v rámci …více
Abstract:
This diploma thesis consists of three parts. The theoretical part concentrates on the questions of theatre and theatre managements. In addition, it deals with marketing of services, arts and marketing communication. The main emphasis in this part has been placed on the possibility of utilization in the theatre practice. Finally, the theoretical part defines research methods used in the practical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2011
Identifikátor: 18405

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

LEGNEROVÁ, Veronika. Strategie Public relations Divadla Bolka Polívky, spol. s r.o.. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 21. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe