Komunikační strategie lékárny Levandule ve městě Zbýšov – Veronika Andersová
Veronika Andersová
Bachelor's thesis
Komunikační strategie lékárny Levandule ve městě Zbýšov
Communication strategy of the Levandule pharmacy, town of Zbýšov
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací lékárny Levandule ve městě Zbýšov. Cílem práce je popis stávající marketingové komunikace lékárny, její zhodnocení a doporučení návrhů na zlepšení a zvýšení efektivity. První část práce je teoretická a obsahuje vysvětlení základních pojmů marketingové komunikace se zaměřením na oblast farmacie i zdravotnictví obecně. V analytické části práce …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with marketing communication of Levandule Pharmacy, situated in Zbýšov. The goal of the thesis is the description of the current marketing communication of the pharmacy, its evaluation and recommendations for improvement and increasement of effectiveness. First part of the study is theoretical, and it contains the explanation of basic terms of the marketing communication …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 7. 2019
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/zzkdv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 9. 2019
- Vedúci: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
- Oponent: Ing. Helena Cetlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová