Sebehodnocení žáků a klima školní třídy na druhém stupni ZŠ – Bc. Monika Šustrová
Bc. Monika Šustrová
Diplomová práce
Sebehodnocení žáků a klima školní třídy na druhém stupni ZŠ
Pupils´ self-assessment and classroom climate at secondary school
Anotace:
Cílem práce je zkoumání klimatu na druhém stupni základních škol a sebehodnocení žáků. Práce je rozdělena do dvou částí – teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá objasněním pojmů klima třídy a sebehodnocení a faktory, které hrají v této problematice klíčovou roli. Praktická část práce je postavena na dotazníkovém šetření provedeném mezi žáky vybraných královéhradeckých základních škol. Z …víceAbstract:
The main aim of this work is to investigate a classroom climate at lower secondary school classes and self-assessment of their pupils. The Dissertation consists of two parts – theoretical and practical. The theoretical part is concerned with terms such as a class climate and self-assessment. It is also connected with key factors of this issue. The practical part is focused on the research itself, its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2015
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM3842
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Jindra Vondroušová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Jan Lašek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - anglický jazyk a literatura, Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - český jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Postoj osob HIV pozitivních k diagnostice a léčbě.
Kateřina Zárubová -
Postoje k výuce matematiky a fyziky ve VR vzhledem k osobnostním rysům a učebnímu stylu
Alžběta Krejčí -
Analýza sebehodnocení a školní úspěšnost žáků českého a vietnamského původu
Johana Hadašová -
Zavádění komplexního systému hodnocení a sebehodnocení žáků ve 2. ročníku ZŠ a jeho vliv na motivaci žáků
Barbora Jílková -
Klima třídy jako faktor eliminace výskytu rizikového chování u dětí
Klára Bárová -
Klima třídy v předškolním vzdělávání
Lenka Pálková -
Klima školní třídy dítěte s epilepsíí
Zuzana VÝCHODSKÁ -
Jak děti s ADHD ovlivňují klima třídy na I. stupni základní školy
Šárka Vejdělková
Název
Vložil
Vloženo
Práva