Lukáš Kříž

Bakalářská práce

Ekonomický pilíř CSR v kontextu marketingové komunikace vybraného podniku

The economic pillar of CSR in the context of marketing communication of selected company
Anotace:
Tato bakalářská práce analyzuje ekonomický pilíř společensky odpovědného podnikání v kontextu marketingové komunikace vybraného podniku. Obsahem práce je přiblížení pojmů společensky odpovědného podnikání a marketingové komunikace, včetně popsání nástrojů marketingové komunikace. Následná analýza a výzkumná část s využitím kvantitativního výzkumu obsahuje podklady pro návrhy a doporučení, které může …více
Abstract:
This bachelor thesis analyzes the economic pillar of corporate social responsibility in the context of the selected company's marketing communication. The content of the thesis is an introduction to the concepts of socially responsible business and marketing communication including a description of marketing communication tools. Analysis and research part with the use of quantitative research contains …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 1. 2023
  • Vedoucí: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Denis Drexler, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.