Ekonomický pilíř CSR v kontextu marketingové komunikace vybraného podniku – Lukáš Kříž
Lukáš Kříž
Bakalářská práce
Ekonomický pilíř CSR v kontextu marketingové komunikace vybraného podniku
The economic pillar of CSR in the context of marketing communication of selected company
Anotace:
Tato bakalářská práce analyzuje ekonomický pilíř společensky odpovědného podnikání v kontextu marketingové komunikace vybraného podniku. Obsahem práce je přiblížení pojmů společensky odpovědného podnikání a marketingové komunikace, včetně popsání nástrojů marketingové komunikace. Následná analýza a výzkumná část s využitím kvantitativního výzkumu obsahuje podklady pro návrhy a doporučení, které může …víceAbstract:
This bachelor thesis analyzes the economic pillar of corporate social responsibility in the context of the selected company's marketing communication. The content of the thesis is an introduction to the concepts of socially responsible business and marketing communication including a description of marketing communication tools. Analysis and research part with the use of quantitative research contains …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2022
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/czwt0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2023
- Vedoucí: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová