DÍTĚ S PAS, VÝVOJOVOU DYSFÁZIÍ A ADHD V KONTEXTU ZAŘAZENÍ DO KOLEKTIVU BĚŽNÉ MŠ – Helena HAVLÍČKOVÁ
Helena HAVLÍČKOVÁ
Bakalářská práce
DÍTĚ S PAS, VÝVOJOVOU DYSFÁZIÍ A ADHD V KONTEXTU ZAŘAZENÍ DO KOLEKTIVU BĚŽNÉ MŠ
Child with PAS, developmental dysphasis and ADHD in the context of inclusion in the common school team
Anotace:
Bakalářská práce je tvořena teoretickou a praktickou částí. Teoretická část se zabývá samotným vývojem dítěte od prenatálního období až po předškolní věk. Následuje rozbor vad samotného dítěte. Jedná se o PAS (Aspergerův syndrom), vývojovou expresivní dysfázii a ADHD (porucha pozornosti s hyperaktivitou). Praktická část je zpracovaná metodou kauzální studie. Je zde využit polostrukturovaným rozhovor …víceAbstract:
The bachelor thesis consists of a theoretical and a practical part. The theoretical part is dealing with the children's development from the prenatal period to the preschool age. This is followed by the child´s defects analysis. These are the AS (Asperger Syndrome), Developmental Expressive Dysphasia, and ADHD (Attention-Deficit Hyperactivity Disorder). The practical part is compiled using the causal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Pavel Svoboda, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HAVLÍČKOVÁ, Helena. DÍTĚ S PAS, VÝVOJOVOU DYSFÁZIÍ A ADHD V KONTEXTU ZAŘAZENÍ DO KOLEKTIVU BĚŽNÉ MŠ. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy a speciální pedagogika / Učitelství pro mateřské školy a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Lived experiences of students with ADHD, parents of students with ADHD, and teachers of students with ADHD with factors that support school inclusion and functioning of students with ADHD
Růžena KRTKOVÁ RUDNICKÁ -
Inkluze očima pedaoggických pracovníků. Inkluze v praxi, její přínosy, rizika a možná zlepšení z pohledu pedagogických pracovníků
Veronika Bolechová -
Inkluze v granátech jako indikátory metasomatózy plášťových peridotitů z Nových Dvorů
Jiří Talacko -
Vzdělání dospělých jako cesta k sociální inkluzi v kontextu programu Sociální inkluze Ostrava 2011-2020
Mária Kavecká -
Multifázové pevné inkluze v granátickém pyroxenitu v saxothuringiku Českého masívu
Tomáš Hýbl -
Inkluze dětí s handicapem do mateřské školy
Nina Stankušová -
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na střední škole v rámci inkluze
Darina Stehlíková -
Inkluze jako jeden z cílů rané péče v rodině s dítětem se sluchovým postižením
Šárka Bozděková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
6. 12. 2022