Náplň práce asistenta pedagoga v základních školách a jeho význam z pohledu pedagoga – Monika TOMČÍKOVÁ, DiS.
Monika TOMČÍKOVÁ, DiS.
Bachelor's thesis
Náplň práce asistenta pedagoga v základních školách a jeho význam z pohledu pedagoga
The work of the assistant teacher in primary schools and its importance from the point of view of the teacher
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o náplni práce a důležitosti asistenta pedagoga v základních školách z pohledu pedagoga, jenž s ním spolupracuje. V teoretické části se věnujeme vysvětlení pojmů integrace, inkluze a dalších témat ve spojitosti s pojmem asistent pedagoga. V rámci praktické části bylo provedeno dotazníkové šetření zaměřené na názory pedagogů. Byla provedena analýza získaných odpovědí a následně …moreAbstract:
The bachelor thesis is about the content of the work and the importance of the assistant teacher in primary schools from the perspective of the teacher who cooperates with him. In the theoretical part, we explain the concepts of integration, inclusion and other topics in connection with the term assistant teacher. Based on the practical part, a questionnaire survey was conducted focusing on the opinions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Eva Urbanová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TOMČÍKOVÁ, Monika. \textit{Náplň práce asistenta pedagoga v základních školách a jeho význam z pohledu pedagoga}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2020. Available from: https://theses.cz/id/yhqgpg/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
TOMČÍKOVÁ, Monika. Náplň práce asistenta pedagoga v základních školách a jeho význam z pohledu pedagoga. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Needs Pedagogy / Special Education - preceptorship
Theses on a related topic
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Diagnostika ve speciální pedagogice a školní speciální pedagog
Eliška PERNIKÁŘOVÁ -
Speciálně vzdělávací potřeby vysoce citlivých jedinců v procesu výchovy a vzdělávání
Šárka BÜTTNEROVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses yhqgpg yhqgpg/2
28/4/2020