Simona Endtová

Diplomová práce

Využítí Internetu v marketingové strategii HVB Bank Czech Republic a.s.

Utilization of internet in the marketing strategy of HVB Bank Czech Republic a.s.
Anotace:
Cílem této práce je zhodnotit dosavadní strategii HVB Bank v internetovém marketingu, navrhnout začlenění internetu jako média do marketingového mixu firmy a nastínit možná zlepšení v této oblasti pro HVB Bank. V první části položím teoretický základ obsahu své práce, a proto představím sít Internet jako nástroj marketingové strategie. Významná část práce bude věnována marketingovému mixu se specifickým …více
 

Klíčová slova

nástroje banka HVB marketing internet
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2008
  • Vedoucí: Jana Bílková
  • Oponent: Jan Chvojka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/5914