Individuální vzdělávání žáka s poruchou autistického spektra – Bc. Veronika Motyková
Bc. Veronika Motyková
Bakalářská práce
Individuální vzdělávání žáka s poruchou autistického spektra
Individual education student with autism spectrum disorder
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vzděláváním žáků s poruchami autistického spektra v České republice. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část zahrnuje jak etiologii, klinický obraz PAS, vývoj dítěte s PAS a klasifikaci PAS se zaměřením na dětský autismus, Aspergerův syndrom, atypický autismus, jinou dětskou dezintegrační poruchu a Rettův syndrom, tak také možnosti základního …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with the education of students with autism spectrum disorders in the Czech Republic. The work is divided into a theoretical part and a practical part. The theoretical part includes both the etiology, clinical features ASD, child development with ASD and ASD classification, with a focus on autism, Asperger syndrome, atypical autism, another child disintegration disorder and Rett …víceKlíčová slova
Porucha autistického spektra základní vzdělávání individuální vzdělávání integrace individuální vzdělávácí plán asistent pedagoga strukturované učení legislativa Autism spectrum disorder primary education individual education integration Individual education plan assistant teacher TEACCH program legislation.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/smxw6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2015
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Pavel Sochor, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová