Analýza vývoje image produktu – Sára Marie Cimalová
Sára Marie Cimalová
Bakalářská práce
Analýza vývoje image produktu
Product Image Trend Analysis
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu vývoje image produktu, konkrétně značky Captain Morgan. Teoretická část je soustředěna na definici pojmu značka, její funkce a prvky, či image a firemní identitu. V práci je také popsána charakteristika trhu rumů, historie tohoto alkoholického nápoje, trh s alkoholem v České republice a samotná historie společnosti Captain Morgan. V praktické části práce jsou …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the product image trend analysis, specifically the Captain Morgan brand. The theoretical part is focused on the definition of the concept of brand, its functions and elements, or image and corporate identity. The thesis also describes the characteristics of the rum market, the history of this alcoholic beverage, the alcohol market in the Czech Republic and the history …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Petr Lůžek
- Oponent: Miloš Kotrle
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské preference informačních zdrojů při hodnocení udržitelnosti obalu u produktů chemického průmyslu
Sára Nováková -
Spotřebitelské preference generací Y a Z v oblasti nákupu farmářských potravin
Anisa Dridi -
Spotřebitelské preference při nákupu vína
Veronika Stávková -
Spotřebitelské postoje a preference při nákupu kávy
Lenka Schrömerová -
Spotřebitelské preference distribučních kanálů na trhu piva
Markéta Kuttlerová -
Spotřebitelské preference udržitelných potravin - biopotraviny
Hana SVOBODOVÁ -
Spotřebitelské preference dlouhodobě nezaměstnaných
Miroslava Jandeková -
Preference bydlení a trh s byty v České Lípě
Daniel Dvořák