Srovnání dovednosti čtení s porozuměním v 7. a 9. ročníku základní školy – Bc. Martina Jarošová
Bc. Martina Jarošová
Master's thesis
Srovnání dovednosti čtení s porozuměním v 7. a 9. ročníku základní školy
Comparison of reading comprehension skills in pupils 7th and 9th grade of primary school
Abstract:
Diplomová práce Srovnání dovednosti čtení s porozuměním u žáků 7. a 9. ročníku základní školy sleduje rozdíly ve čtenářské gramotnosti mezi žáky, kteří hodně čtou a mezi „nečtenáři“ a rozdíly v úrovni čtení s porozuměním mezi žáky sedmého a devátého ročníku základní školy. V první části se věnujeme teoretickému vymezení problému, druhou část pak tvoří pedagogický výzkum. Hlavními výzkumnými nástroji …moreAbstract:
The diploma thesis The Comparison of reading comprehension skills of pupils of 7th and 9th grade of primary school monitors differences in reading literacy among pupils who read a lot and between “nonreaders” and the differences in the level of reading comprehension among pupils of seventh and ninth grade of primary school. The first part deals with the theoretical definition of the problem, then the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/kunaa/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2013
- Supervisor: doc. PhDr. Karla Ondrášková, CSc.
- Reader: PhDr. Ivana Kolářová, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Učitelství českého jazyka a literatury pro základní školy
Theses on a related topic
-
Čtenářská gramotnost Jak vychovat z dítěte čtenáře?
Beatrice DUBOVÁ -
Čtenářská gramotnost žáků na konci 1. vzdělávacího období ve vztahu k vyučovací metodě
Jana Kalinová -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie
Sára ČERNÁ -
Využití mimočítankové četby při rozvoji dovednosti čtení s porozuměním ve 2. ročníku základní školy
Michaela Hostinská -
Dovednost čtení s porozuměním na příkladu 7. ročníku ZŠ
Martina Jarošová -
Ověřování úrovně čtení s porozuměním ve 3. ročníku ZŠ
Jitka Valkovičová -
Rozvoj dovednosti čtení s porozuměním na 1. stupni základní školy
Iva Benušová -
The need of bridging the ELT gap between Pre-school and Primary school education
Markéta Hulánová