Srovnání dovednosti čtení s porozuměním v 7. a 9. ročníku základní školy – Bc. Martina Jarošová
Bc. Martina Jarošová
Diplomová práce
Srovnání dovednosti čtení s porozuměním v 7. a 9. ročníku základní školy
Comparison of reading comprehension skills in pupils 7th and 9th grade of primary school
Anotace:
Diplomová práce Srovnání dovednosti čtení s porozuměním u žáků 7. a 9. ročníku základní školy sleduje rozdíly ve čtenářské gramotnosti mezi žáky, kteří hodně čtou a mezi „nečtenáři“ a rozdíly v úrovni čtení s porozuměním mezi žáky sedmého a devátého ročníku základní školy. V první části se věnujeme teoretickému vymezení problému, druhou část pak tvoří pedagogický výzkum. Hlavními výzkumnými nástroji …víceAbstract:
The diploma thesis The Comparison of reading comprehension skills of pupils of 7th and 9th grade of primary school monitors differences in reading literacy among pupils who read a lot and between “nonreaders” and the differences in the level of reading comprehension among pupils of seventh and ninth grade of primary school. The first part deals with the theoretical definition of the problem, then the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kunaa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2013
- Vedoucí: doc. PhDr. Karla Ondrášková, CSc.
- Oponent: PhDr. Ivana Kolářová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství dějepisu pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Čtenářská gramotnost Jak vychovat z dítěte čtenáře?
Beatrice DUBOVÁ -
Čtenářská gramotnost žáků na konci 1. vzdělávacího období ve vztahu k vyučovací metodě
Jana Kalinová -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie
Sára ČERNÁ -
Využití mimočítankové četby při rozvoji dovednosti čtení s porozuměním ve 2. ročníku základní školy
Michaela Hostinská -
Dovednost čtení s porozuměním na příkladu 7. ročníku ZŠ
Martina Jarošová -
Ověřování úrovně čtení s porozuměním ve 3. ročníku ZŠ
Jitka Valkovičová -
Rozvoj dovednosti čtení s porozuměním na 1. stupni základní školy
Iva Benušová -
The need of bridging the ELT gap between Pre-school and Primary school education
Markéta Hulánová