Marketingová strategie vybrané firmy – Kristýna Zitová
Kristýna Zitová
Bakalářská práce
Marketingová strategie vybrané firmy
Marketing strategy of a selected company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti BEET s.r.o. Jedná se o plánovaný bezobalový online obchod poskytující rozvoz potravin. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část se věnuje marketingovému řízení podniku se zaměřením na marketingové strategie. Následuje popis metod a analýz, které budou k sestavení strategie použity. Také jsou zde definovány …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the marketing strategy of a company BEET s.r.o. It is a planned Zero Waste food-delivery online-store. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with the marketing management of the company with a focus on marketing strategy. Here are described the methods and tools that will be used for the formation of the strategy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 9. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79349
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2020
- Vedoucí: Veronika Mokrejšová
- Oponent: Dana Zadražilová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79349
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić