Kristýna Zitová

Bakalářská práce

Marketingová strategie vybrané firmy

Marketing strategy of a selected company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti BEET s.r.o. Jedná se o plánovaný bezobalový online obchod poskytující rozvoz potravin. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část se věnuje marketingovému řízení podniku se zaměřením na marketingové strategie. Následuje popis metod a analýz, které budou k sestavení strategie použity. Také jsou zde definovány …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the marketing strategy of a company BEET s.r.o. It is a planned Zero Waste food-delivery online-store. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with the marketing management of the company with a focus on marketing strategy. Here are described the methods and tools that will be used for the formation of the strategy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 9. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2020
  • Vedoucí: Veronika Mokrejšová
  • Oponent: Dana Zadražilová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79349