Ing. Radka Hájková

Master's thesis

Model formování image destinace

Model of destination image formation
Abstract:
Image destinace je jedním z hlavních motivů výběru destinace a ve světové literatuře je mu proto po zásluze věnována náležitá pozornost. Největší roli hraje právě v otázce opakované návštěvy destinace, která začíná být v současnosti hlavním cílem tvůrců destinačního marketingu. Rozmach internetu přinesl organizacím destinačního marketingu lepší a rychleji dostupnější informace o konkurenci, zároveň …more
Abstract:
Destination image is one of the principal factors of destination selection and there are many articles speaking about this topic in the world literature. Image plays the biggest role for the segment of „repeaters“ which becomes the most important to destination marketers. Difused usage of internet have brought new possibilities to get informations about concurents but at the same time the marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2010
  • Supervisor: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
  • Reader: doc. RNDr. Jiří Vystoupil, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta