Ing. Radka Hájková
Master's thesis
Model formování image destinace
Model of destination image formation
Abstract:
Image destinace je jedním z hlavních motivů výběru destinace a ve světové literatuře je mu proto po zásluze věnována náležitá pozornost. Největší roli hraje právě v otázce opakované návštěvy destinace, která začíná být v současnosti hlavním cílem tvůrců destinačního marketingu. Rozmach internetu přinesl organizacím destinačního marketingu lepší a rychleji dostupnější informace o konkurenci, zároveň …moreAbstract:
Destination image is one of the principal factors of destination selection and there are many articles speaking about this topic in the world literature. Image plays the biggest role for the segment of „repeaters“ which becomes the most important to destination marketers. Difused usage of internet have brought new possibilities to get informations about concurents but at the same time the marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/u86m4/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
- Reader: doc. RNDr. Jiří Vystoupil, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economic Policy and Administration / Regional Development and Administration
Theses on a related topic
-
Tvorba image obchodní organizace na příkladu banky "Saint-Petersburg"
Ksenia Plyusnina -
Image turistické destinace Uzbekistán z pohledu českých návštěvníků
Sardor Hudaybergenov -
Image vybrané destinace
Jan POLOMIS -
Dopady nařízení vlády v rámci „covid“ na cestovní ruch v Karlových Varech a využití marketingu k jeho znovuzrození
Klára Chorvatová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Eduard Hiller -
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Eduard Hiller