Bc. Hana Přikrylová
Bachelor's thesis
Behaviorální marketing na internetu
Behavioral marketing on the Internet
Abstract:
Diplomová práce popisuje problematiku behaviorálního marketingu na internetu. Práce se v úvodu zabývá definicí behaviorálního marketingu, jeho historií, vývojem a efektivitou. V další části jsou podrobně rozebírány metody sběru dat a především aplikace behaviorálního marketingu. Jako příklady jsou uvedeny cílené reklamy na Google, Facebooku a v emailu. Následující kapitola popisuje výhody a nevýhody …moreAbstract:
The Diploma thesis describes problems of behavioral marketing on the Internet. At the beginning the work is concern with the definition of behavioral marketing, its history, development and efficiency. In the next section there are discussed in detail the data collection methods and particularly the application of behavioral marketing. As examples are shown targeted ads on Google, Facebook and email …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/za1fy/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2012
- Supervisor: PhDr. Petr Škyřík, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Theses on a related topic
-
Marketing firmy z pohledu behaviorální ekonomie
Kateřina Písaříková -
Behaviorální marketing v prostředí internetu
René MARYNČÁK -
Aplikace behaviorální ekonomie v oblasti marketingu
Lucie Konečná -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi Univerzity Karlovy
Tomáš Pospíšek -
Právní úprava internetového marketingu se zaměřením na behaviorální reklamu
Diana Homoláčová -
Digital Fundamental Rights in the case law of the Court of Justice of the European Union
Adéla KRÖNEROVÁ -
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Kristina Tarkina