Multiple Intelligences Students Reflected in Classroom Activities – Bc. Barbora Elblová
Bc. Barbora Elblová
Bakalářská práce
Multiple Intelligences Students Reflected in Classroom Activities
Multiple Intelligences Students Reflected in Classroom Activities
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá teorií různých typů vícečetných inteligencí aplikovanou v hodinách anglického jazyka na konkrétní základní škole v Brně. Hlavním cílem práce je zjistit, jak pět dotazovaných učitelů z této základní školy implementuje teorii mnohočetných inteligencí do výuky anglického jazyka, a odpovědět na výzkumné otázky. Práce se skládá ze dvou částí. V teoretické části je uvedena …víceAbstract:
The bachelor thesis “Multiple Intelligences Students Reflected in Classroom Activities” is concerned with the theory of different types of multiple intelligences of young learners at one particular elementary school in Brno. The main aim of this thesis is to discover how the five interviewed teachers from the elementary school implement the theory of multiple intelligences in their English lessons …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/d684q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2024
- Vedoucí: Mgr. Linda Nepivodová, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
The Use of Multiple Intelligences at the End of Primary Education.
Dana Charvátová -
Teaching English to Children on the Basis of Multiple Intelligences Theory
Vendula Přikrylová Krpcová -
Multiple Intelligences and Different Learning Styles in the Process of Teaching Grammar
Věra Nečasová -
The Usage of Lapbook in Teaching English to Very Young and Young Learners
Monika Vejmělková -
Developing Critical Thinking in English Classes at Elementary School
Maria Klechkova -
English Language Teaching at Secondary Level of Elementary Schools during the School Closure in Spring 2020
Nikola Dvořáková -
Assessment of home-grown school feeding program on pupils’ nutrition, school enrolment, attendance and performance of public elementary school pupils in Northeastern Nigeria
Bulus Barnabas