Bc. Martin Kostelník, DiS.

Bachelor's thesis

Metody SEO (search engine optimisation) a SEM (search engine marketing) a jejich použití v českém online prostředí

Methods of SEO and SEM and their adoption in Czech online environment
Abstract:
Cílem práce je analyzovat způsoby jak zvýšit efektivnost a přínos internetové reklamy a tato zjištění prověřit na konkrétním podniku. Práce se zaměřuje na oblast optimalizace www stránek pro vyhledávače a dále pak na proklikovou reklamu. Na konkrétním podniku hodnotí ekonomické výsledky před optimalizací a po ní. Z PPC reklamy se snaží vybrat nejefektivnější nástroje.
Abstract:
The goal of the work is to analyse the ways how to increase effectiveness and benefit of an internet advertisement and to prove those findings on a particular enterprise. The work is aimed at the field of optimization of www pages for search engines and then for pay per click advertising. It evaluates the economic results in the particular enterprise before optimization and after it. It tries to choose …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 9. 2011
  • Supervisor: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Ing. Jan Žák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Bachelor programme / field:
Economy and Management / Management