Metody SEO (search engine optimisation) a SEM (search engine marketing) a jejich použití v českém online prostředí – Bc. Martin Kostelník, DiS.
Bc. Martin Kostelník, DiS.
Bachelor's thesis
Metody SEO (search engine optimisation) a SEM (search engine marketing) a jejich použití v českém online prostředí
Methods of SEO and SEM and their adoption in Czech online environment
Abstract:
Cílem práce je analyzovat způsoby jak zvýšit efektivnost a přínos internetové reklamy a tato zjištění prověřit na konkrétním podniku. Práce se zaměřuje na oblast optimalizace www stránek pro vyhledávače a dále pak na proklikovou reklamu. Na konkrétním podniku hodnotí ekonomické výsledky před optimalizací a po ní. Z PPC reklamy se snaží vybrat nejefektivnější nástroje.Abstract:
The goal of the work is to analyse the ways how to increase effectiveness and benefit of an internet advertisement and to prove those findings on a particular enterprise. The work is aimed at the field of optimization of www pages for search engines and then for pay per click advertising. It evaluates the economic results in the particular enterprise before optimization and after it. It tries to choose …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/h5e77/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 9. 2011
- Supervisor: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
- Reader: Mgr. Ing. Jan Žák
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOSTELNÍK, Martin. \textit{Metody SEO (search engine optimisation) a SEM (search engine marketing) a jejich použití v českém online prostředí}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2011. Available from: https://theses.cz/id/yj0g3w/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economy and Management / Management
Theses on a related topic
-
Marketing ve vyhledávačích - praktické dopady
Filip Juřica -
Marketing ve vyhledávačích
Vojtěch Jedlička -
Marketing ve vyhledávačích
Viktor Filip -
Výkonnostní internetový marketing
Ilona Podlahová -
Online marketing ve vybrané organizaci
Marek ŠTEMBERA -
Návrh marketingové optimalizace www stránek
Patrik Chytil -
Tvorba WWW stránek malé firmy
David Sitek -
Elektronická podpora seminářů předmětu Optimalizace
Jana ČÍŽOVÁ