Louis Lecru
Master's thesis
Mode of Entry in China for Green0meter
Způsob vstupu společnosti Green0meter do Číny
Abstract:
Tato práce se zabývá vstupní strategií společnosti Green0meter, začínajícího podniku specializujícího se na. environmentálním, sociálním a podnikovém řízení (ESG) a poradenství, protože plánuje zahájit svou činnost v oblasti životního prostředí. expandovat na čínský trh. Společnost byla založena absolventy programu CEMS a podpořena společností KBC. Group, chce tento nadšený tým profesionálů rozšířit …moreAbstract:
This thesis examines the entry strategy for Green0meter, a start-up specialising in Environmental, Social and Corporate Governance (ESG) reporting and consultancy, as it plans to expand into the Chinese market. Founded by CEMS program alumni and backed by KBC Group, this enthusiastic team of professionals wants to extend its reach beyond Central Europe. Their essential service is a user-friendly reporting …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/93656
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2024
- Supervisor: Mikuláš Pichanič
- Reader: Ilya Bolotov
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93656
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
International Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis -
Strategie vstupu na zahraniční trhy
Martin Kumar -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Thi Thanh Thuy Luuová -
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Strategie vstupu podniku na zahraniční trhy a její vliv na organizační strukturu
Robert Kotlán -
Strategie vstupu podniku na zahraniční trhy a její vliv na organizační strukturu
Jan Tráge