Komunikační strategie třetího turnusu LDT Sigma Lutín – Bc. Alena Bittenglová
Bc. Alena Bittenglová
Master's thesis
Komunikační strategie třetího turnusu LDT Sigma Lutín
Communication Strategy of Third Session LDT Sigma Lutín
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje komunikační strategii třetího turnusu letního dětského tábora Sigma Lutín. Práce je rozdělena do tří hlavních oddílů. Teoretická část popisuje vztah mezi marketingem a komunikací, objasňuje marketingovou komunikaci, systém komunikační strategie a vymezuje výzkum v marketingové praxi. Kapitolu uzavírá metodologický přehled, ve kterém jsou identifikovány výzkumné cíle a otázky …viacAbstract:
The diploma thesis deals with a communication strategy of third session camp Sigma Lutín. This paper is divided into three main units. Theoretical part describes a relationship between marketing and communication, clears marketing communication and marketing strategy system up, and defines research study in marketing practice. This chapter is closed with methodological overview in order to identify …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bittenglová, Alena. Komunikační strategie třetího turnusu LDT Sigma Lutín. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková