Kamila BRIDZIKOVÁ

Bachelor's thesis

Plán integrované marketingové komunikace firmy Saxo, spol. s r.o.

Integrated Marketing Communication Plan of Saxo, spol. s r.o.
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na současný stav marketingové komunikace zlínské společnosti Saxo, spol. s r.o. Teoretická část charakterizuje marketingovou komunikaci a její nástroje, východiska pro plán marketingové komunikace a SWOT analýzu. Praktická část analyzuje vnější a vnitřní okolí firmy a shrnuje její současný stav marketingové komunikace. Na základě těchto získaných poznatků je v další části …more
Abstract:
This bachelor thesis focuses on actual level of marketing communication of Saxo, spol. s r.o. in Zlin. It consists of two parts. The theoretical part describes marketing communication and its tools, resources for the plan of marketing communication and SWOT analysis. The practical part analyses the external and internal environment of the company and summarizes the current position of marketing communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 8. 2012
Accessible from:: 24. 8. 2012

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Eva Skýpalová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BRIDZIKOVÁ, Kamila. Plán integrované marketingové komunikace firmy Saxo, spol. s r.o.. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.8.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 24. 8. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe