Plán integrované marketingové komunikace firmy Saxo, spol. s r.o. – Kamila BRIDZIKOVÁ
Kamila BRIDZIKOVÁ
Bachelor's thesis
Plán integrované marketingové komunikace firmy Saxo, spol. s r.o.
Integrated Marketing Communication Plan of Saxo, spol. s r.o.
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na současný stav marketingové komunikace zlínské společnosti Saxo, spol. s r.o. Teoretická část charakterizuje marketingovou komunikaci a její nástroje, východiska pro plán marketingové komunikace a SWOT analýzu. Praktická část analyzuje vnější a vnitřní okolí firmy a shrnuje její současný stav marketingové komunikace. Na základě těchto získaných poznatků je v další části …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on actual level of marketing communication of Saxo, spol. s r.o. in Zlin. It consists of two parts. The theoretical part describes marketing communication and its tools, resources for the plan of marketing communication and SWOT analysis. The practical part analyses the external and internal environment of the company and summarizes the current position of marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 8. 2012
Accessible from:: 24. 8. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Eva Skýpalová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BRIDZIKOVÁ, Kamila. \textit{Plán integrované marketingové komunikace firmy Saxo, spol. s r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2012. Available from: https://theses.cz/id/yjdoth/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BRIDZIKOVÁ, Kamila. Plán integrované marketingové komunikace firmy Saxo, spol. s r.o.. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.8.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 24. 8. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová