Kamila BRIDZIKOVÁ

Bakalářská práce

Plán integrované marketingové komunikace firmy Saxo, spol. s r.o.

Integrated Marketing Communication Plan of Saxo, spol. s r.o.
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na současný stav marketingové komunikace zlínské společnosti Saxo, spol. s r.o. Teoretická část charakterizuje marketingovou komunikaci a její nástroje, východiska pro plán marketingové komunikace a SWOT analýzu. Praktická část analyzuje vnější a vnitřní okolí firmy a shrnuje její současný stav marketingové komunikace. Na základě těchto získaných poznatků je v další části …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on actual level of marketing communication of Saxo, spol. s r.o. in Zlin. It consists of two parts. The theoretical part describes marketing communication and its tools, resources for the plan of marketing communication and SWOT analysis. The practical part analyses the external and internal environment of the company and summarizes the current position of marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 8. 2012
Zveřejnit od: 24. 8. 2012

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BRIDZIKOVÁ, Kamila. Plán integrované marketingové komunikace firmy Saxo, spol. s r.o.. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.8.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 24. 8. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe