Úroveň čtenářské gramotnosti žáků 5. ročníku ZŠ – Mgr. Dominika Zbořilová
Mgr. Dominika Zbořilová
Master's thesis
Úroveň čtenářské gramotnosti žáků 5. ročníku ZŠ
Reading literacy level of fifth grade pupils on primary school
Abstract:
Diplomová práce se zabývá úrovní čtenářské gramotnosti žáků 5. ročníku ZŠ na začátku školního roku. V teoretické části této práce jsou shrnuta teoretická východiska nutná pro vymezení problematiky čtenářské gramotnosti žáků prvního stupně ZŠ a přiblížena mezinárodní výzkumná šetření PISA a PIRLS zjišťující úroveň čtenářské gramotnosti žáků prvního i druhého stupně ZŠ. Empirická část této práce obsahuje …moreAbstract:
This diploma thesis focuses on reading literacy levels of fifth grade pupils on primary school at the beginning of the school year. The theoretical part summarizes the theoretical basis necessary to define the issue of reading literacy of primary school pupils and international research surveys PISA and PIRLS determining the level of reading literacy of primary and secondary school pupils. The empirical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2021
Identifier:
https://is.muni.cz/th/znf5u/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2021
- Supervisor: Mgr. Veronika Najvarová, Ph.D.
- Reader: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Vytváření příležitostí k rozvíjení čtenářské gramotnosti ve 2. vzdělávacím období s využitím regionálních textů
Markéta Vorlická -
Škola jako faktor ovlivňující rozvoj čtenářské gramotnosti žáků 1. stupně
Alexandra Sabolová -
Úroveň čtenářské gramotnosti u žáků s LMP na 2. stupni základní školy
Yvona Bartoňková -
Využití moderních společenských her k rozvoji čtenářské gramotnosti
Ondřej Mitrík -
Možnosti rozvíjení čtenářské gramotnosti ve výuce českého jazyka na 2. stupni základní školy
Kateřina Horylová -
Porovnání úrovně čtení s porozuměním na konci 1. ročníku ZŠ při vyučování metodou genetickou a analyticko-syntetickou. Comparison the level of reading comprehension at the end of the first year of primary school teaching method of genetic and analytic-synthetic.
Dita PAŤHOVÁ -
Čtenářská gramotnost v procesu vzdělávání
Melina FLOKSOVÁ