Komparace metody SERVQUAL a on-line referencí ve sledování spokojenosti hotelového hosta – Bc. Lucie PETŘÍKOVÁ
Bc. Lucie PETŘÍKOVÁ
Master's thesis
Komparace metody SERVQUAL a on-line referencí ve sledování spokojenosti hotelového hosta
Comparison of SERVQUAL method and on-line references in the monitoring of hotel guest satisfaction
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá komparací metody SERVQUAL a on-line referencí ve sledování spokojenosti hotelového hosta. Ve zvoleném hotelovém zařízení je realizování výzkum on-line referncí a dotazníkový výzkum metodou SERVQUAL. Provedení těchto výzkumů směřuje k navržení vhodných doporučení ke zlepšení poskytovaných služeb a ke zlepšení vztahů s hotelovými hosty.Abstract:
This thesis deals with the comparison of SERVQUAL method and on-line references in the monitoring of hotel guest satisfaction. In the chosen hotel is conducted research of online references and the questionnaire research of SERVQUAL method. Implementation of these researches aims for designing appropriate recommendations to improve of provided services and improve the relationships with customers.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015
Accessible from:: 17. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: prof. JUDr. Ludmila Novacká, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PETŘÍKOVÁ, Lucie. \textit{Komparace metody SERVQUAL a on-line referencí ve sledování spokojenosti hotelového hosta}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/yjnt2h/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PETŘÍKOVÁ, Lucie. Komparace metody SERVQUAL a on-line referencí ve sledování spokojenosti hotelového hosta. Č. Budějovice, 2015. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Spokojenost zákazníků v poprodejní síti ŠKODA AUTO a. s. v České republice
Lucie Slobodzianová -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Spokojenost zákazníka v maloobchodě
Štěpánka Jakubcová -
Vliv wellness služeb na spokojenost zákazníků v EuroAgentur Hotels & Travel a.s.
Petr Šamánek -
Spokojenost zákazníků v hotelu Centrum
Lucie Lichnovská -
Spokojenost zákazníků s nabídkou stravovacího zařízení v restauraci Ovečka
Luboš Konderla -
Spokojenost zákazníků s doplňkovými službami v oblasti sportu v hotelu NH v Praze
Marek PĚNÍK -
Spokojenost zákazníka v maloobchodě
Nikola Andršová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights