Komparace metody SERVQUAL a on-line referencí ve sledování spokojenosti hotelového hosta – Bc. Lucie PETŘÍKOVÁ
Bc. Lucie PETŘÍKOVÁ
Diplomová práce
Komparace metody SERVQUAL a on-line referencí ve sledování spokojenosti hotelového hosta
Comparison of SERVQUAL method and on-line references in the monitoring of hotel guest satisfaction
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá komparací metody SERVQUAL a on-line referencí ve sledování spokojenosti hotelového hosta. Ve zvoleném hotelovém zařízení je realizování výzkum on-line referncí a dotazníkový výzkum metodou SERVQUAL. Provedení těchto výzkumů směřuje k navržení vhodných doporučení ke zlepšení poskytovaných služeb a ke zlepšení vztahů s hotelovými hosty.Abstract:
This thesis deals with the comparison of SERVQUAL method and on-line references in the monitoring of hotel guest satisfaction. In the chosen hotel is conducted research of online references and the questionnaire research of SERVQUAL method. Implementation of these researches aims for designing appropriate recommendations to improve of provided services and improve the relationships with customers.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Zveřejnit od: 17. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. JUDr. Ludmila Novacká, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PETŘÍKOVÁ, Lucie. \textit{Komparace metody SERVQUAL a on-line referencí ve sledování spokojenosti hotelového hosta}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/yjnt2h/.
Jak správně citovat práci
PETŘÍKOVÁ, Lucie. Komparace metody SERVQUAL a on-line referencí ve sledování spokojenosti hotelového hosta. Č. Budějovice, 2015. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníků v poprodejní síti ŠKODA AUTO a. s. v České republice
Lucie Slobodzianová -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Spokojenost zákazníka v maloobchodě
Štěpánka Jakubcová -
Vliv wellness služeb na spokojenost zákazníků v EuroAgentur Hotels & Travel a.s.
Petr Šamánek -
Spokojenost zákazníků v hotelu Centrum
Lucie Lichnovská -
Spokojenost zákazníků s nabídkou stravovacího zařízení v restauraci Ovečka
Luboš Konderla -
Spokojenost zákazníků s doplňkovými službami v oblasti sportu v hotelu NH v Praze
Marek PĚNÍK -
Spokojenost zákazníka v maloobchodě
Nikola Andršová
Název
Vložil
Vloženo
Práva