Image místních akčních skupin: Kraj Vysočina – Bc. Michaela Franková
Bc. Michaela Franková
Diplomová práce
Image místních akčních skupin: Kraj Vysočina
Image of local action groups: Vysočina Region
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se zabývá hodnocením image místních akčních skupin na území Kraje Vysočina. V rámci teoretického ukotvení práce jsou řešeny relevantní pojmy jako marketingová komunikace, mediální obraz, image, identita a místní akční skupiny. Další část práce charakterizuje území Kraje Vysočina, v němž se sledované místní akční skupiny nacházejí. Stěžejní kapitola práce se zabývá podrobnou …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the evaluation of the image of local action groups in the Vysočina Region. Within the theoretical part of the work, relevant terms such as marketing communication, media image, image, identity and local action groups are addressed. The next part of the document characterizes the territory of the Vysočina Region, where the monitored local action groups are located. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Konečný, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMagisterský studijní program / obor / specializace:
Regionální rozvoj / Socioekonomický a environmentální rozvoj regionů / Projektové řízení
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová