Potenciál technických památek Jihočeského kraje v cestovním ruchu – Bc. Michaela Čepelková
Bc. Michaela Čepelková
Diplomová práce
Potenciál technických památek Jihočeského kraje v cestovním ruchu
Potential of Technical Monuments of South Bohemia in Tourism
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na cestovní ruch a především na památky technického charakteru a jejich využití pro turismus. V první části práce je uvedeno několik definic turismu od různých světových autorů. Dále je zde vymezena typologie cestovního ruchu. Potenciál cestovního ruchu s faktory ovlivňujícími cestovní ruch je popsán v další kapitole. Práce pokračuje kapitolou o památkách a památkové …víceAbstract:
This thesis is focused on tourism and especially on technical monuments and their possible use in tourism. In the thesis there are mentioned some definition of tourism from different world's writers. Following part is focused on typology of tourism. Potential of turism with factors is described in next chapter. Following chapter is about monuments and care of the monuments. Next chapter is about technical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Miroslava Navrátilová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace cestovní kanceláře FIRO-tour
Veronika Pfaffová -
Podnikatelský plán cestovní kanceláře Victoria Tour
Lan Anh Pham Thi -
Návrh na vylepšení marketingové strategie cestovní kanceláře Firo tour
Jana Míchalová -
Analýza pobytových zájezdů nabízených cestovní kanceláří DUHA TOUR s.r.o. v rámci Střední Dalmácie
Kateřina Knoppová -
Návrh marketingové strategie cestovní kanceláře Hindra tour s.r.o.
Klára Paterová -
Formy marketingové komunikace společnosti CK Firo-tour, a.s.
Kateřina Vaňkátová -
Návrh komunikačního plánu pro cestovní kancelář MISA TOUR
Roman KREJSA -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků se službami CK Duha Tour s.r.o.
Lucie Chytilová
Název
Vložil
Vloženo
Práva