Ing. Lenka Jeřábková

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace České pošty, s. p.

Marketing communication of Česká pošta, s. p.
Abstract:
Marketingová komunikace České pošty, s. p., se stává z nástrojů, které jsou následně využívány pro získání nových zákazníků stejně tak, jako pro udržení stávající klientely. Správné fungování komunikace v marketingu je velmi důležitým faktorem pro bezproblémový chod podniku. Práce je rozdělená do dvou rovin. Jedna rovina vychází z teoretických východisek a připravuje čtenáře na to, aby snáz porozuměl …more
Abstract:
Marketing Communications of Česká pošta, s. p., consists of tools that are subsequently used to obtain new customers as well as retaining existing clientele. Proper operation of communication in marketing is a very important factor for the smooth running of business. The work is divided into two levels. One plane is based on the theoretical background and prepares the reader to easily understand the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 11. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 1. 2010
  • Supervisor: Ing. Helena Becková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Jeřábková, Lenka. Marketingová komunikace České pošty, s. p.. Pardubice, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera