Ing. Lenka Jeřábková

Bakalářská práce

Marketingová komunikace České pošty, s. p.

Marketing communication of Česká pošta, s. p.
Anotace:
Marketingová komunikace České pošty, s. p., se stává z nástrojů, které jsou následně využívány pro získání nových zákazníků stejně tak, jako pro udržení stávající klientely. Správné fungování komunikace v marketingu je velmi důležitým faktorem pro bezproblémový chod podniku. Práce je rozdělená do dvou rovin. Jedna rovina vychází z teoretických východisek a připravuje čtenáře na to, aby snáz porozuměl …více
Abstract:
Marketing Communications of Česká pošta, s. p., consists of tools that are subsequently used to obtain new customers as well as retaining existing clientele. Proper operation of communication in marketing is a very important factor for the smooth running of business. The work is divided into two levels. One plane is based on the theoretical background and prepares the reader to easily understand the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 11. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 1. 2010
  • Vedoucí: Ing. Helena Becková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Jeřábková, Lenka. Marketingová komunikace České pošty, s. p.. Pardubice, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera