Marketingová komunikace České pošty, s. p. – Ing. Lenka Jeřábková
Ing. Lenka Jeřábková
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace České pošty, s. p.
Marketing communication of Česká pošta, s. p.
Anotácia:
Marketingová komunikace České pošty, s. p., se stává z nástrojů, které jsou následně využívány pro získání nových zákazníků stejně tak, jako pro udržení stávající klientely. Správné fungování komunikace v marketingu je velmi důležitým faktorem pro bezproblémový chod podniku. Práce je rozdělená do dvou rovin. Jedna rovina vychází z teoretických východisek a připravuje čtenáře na to, aby snáz porozuměl …viacAbstract:
Marketing Communications of Česká pošta, s. p., consists of tools that are subsequently used to obtain new customers as well as retaining existing clientele. Proper operation of communication in marketing is a very important factor for the smooth running of business. The work is divided into two levels. One plane is based on the theoretical background and prepares the reader to easily understand the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 11. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2010
- Vedúci: Ing. Helena Becková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jeřábková, Lenka. Marketingová komunikace České pošty, s. p.. Pardubice, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringBachelor programme / odbor:
Transport Technology and Communications / Management, Marketing and Logistics in Communications
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková