Bc. Růžena Nejedlá
Master's thesis
Strategické marketingové plánování
Strategic Marketing Planning
Abstract:
Cílem diplomové práce je zhodnotit strategické plánování obce a porovnat je s požadavky občanů a vytvořit návrh řešení na zlepšení podmínek pro sportovní aktivity občanů z Červené Vody.V teoretické části je popsán marketingový mix, který je nedílnou součástí každého marketéra. Ten využívá ke zmapování makroprostředí tzv. Step analýzu, která zhodnocuje ekonomické, politické, technické a sociální prostředí …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is to evaluate the strategic planning of the municipality and to compare it with the requirements of the citizens and to create a proposal for solutions for improving the conditions for the sport activities of the citizens from Red Water.In the theoretical part is described the marketing mix, which is an integral part of each marketer. He uses the so-called Step Analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Vokáčová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
GDPR a jeho dôsledky pre marketing firiem
Vanesa Hogenová -
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Gender Aspects in Marketing Strategies
Mariia Kabanova -
Purpose-driven marketing strategies
Ema Štefancová -
Evaluation of the Marketing Strategies of Nike and Gymshark
Marek Vlk -
Analysis of marketing strategies of Bernard and Pilsner Urquell
David Gruber
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights