Marketing a zohledňování sociální a kulturní různorodosti v hotelu Hilton Prague – Ing. Anna Oliinyk
Ing. Anna Oliinyk
Diplomová práce
Marketing a zohledňování sociální a kulturní různorodosti v hotelu Hilton Prague
Marketing of the social and cultural diversity at Hilton Prague
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je vyhodnotit zvolení marketingové strategie hotelu Hilton Prague. K dosažení cíle diplomové práce je využito anketové šetření. Po představení společnosti Hilton následuje stručná definice marketingu a jeho specifikace v oblasti služeb. Je uvedená SWOT analýza hotelu Hilton Prague a marketingový mix. Následující kapitolou je analýza spotřebitele. Je potřeba zjistit …víceAbstract:
The main aim of this diploma thesis is to favor the selection of marketing strategy of Hilton Prague Hotel. The questionnaire survey is used to achieve the aim of the thesis. Following the introduction of Hilton, there is a brief definition of marketing and its service specification. The Hilton Prague SWOT analysis and marketing mix are outlined. The next chapter is consumer analysis. It’s need to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dye3q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 10. 2019
- Vedoucí: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Počátky motorismu a létání v Ústí nad Orlicí a jejich sociální a kulturní dopad očima Karla Bíny a pamětníků
Monika Brettlerová -
Pohřební ritus zemědělských společenstev z mladšího neolitu a prahu eneolitu (Soupis a srovnání pohřbů KNP v Čechách a na Moravě s pohřby jordanovské skupiny, lengyelské kultury a mladší KVK na území střední Evropy)
Lenka Hlisnikovská -
Barcelonský proces a EPS s důrazem na sociální a kulturní oblast zemí Maghrebu a Mashreku
Dita Viková -
Globalizace představ reinkarnace a karmy a jejich vliv na myšlení a jednání
Natalie DABERKOWOVÁ -
Marketing a zohledňování sociální a kulturní různorodosti
Arina Anufriieva -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Marketingová komunikace a její vliv na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Barbora ONDEROVÁ -
Marketingová komunikace společnosti Kolormad proces s. r. o.
Veronika Procházka