Marketing a zohledňování sociální a kulturní různorodosti v hotelu Hilton Prague – Ing. Anna Oliinyk
Ing. Anna Oliinyk
Master's thesis
Marketing a zohledňování sociální a kulturní různorodosti v hotelu Hilton Prague
Marketing of the social and cultural diversity at Hilton Prague
Abstract:
Hlavním cílem této diplomové práce je vyhodnotit zvolení marketingové strategie hotelu Hilton Prague. K dosažení cíle diplomové práce je využito anketové šetření. Po představení společnosti Hilton následuje stručná definice marketingu a jeho specifikace v oblasti služeb. Je uvedená SWOT analýza hotelu Hilton Prague a marketingový mix. Následující kapitolou je analýza spotřebitele. Je potřeba zjistit …moreAbstract:
The main aim of this diploma thesis is to favor the selection of marketing strategy of Hilton Prague Hotel. The questionnaire survey is used to achieve the aim of the thesis. Following the introduction of Hilton, there is a brief definition of marketing and its service specification. The Hilton Prague SWOT analysis and marketing mix are outlined. The next chapter is consumer analysis. It’s need to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 9. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/dye3q/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 10. 2019
- Supervisor: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
- Reader: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Počátky motorismu a létání v Ústí nad Orlicí a jejich sociální a kulturní dopad očima Karla Bíny a pamětníků
Monika Brettlerová -
Pohřební ritus zemědělských společenstev z mladšího neolitu a prahu eneolitu (Soupis a srovnání pohřbů KNP v Čechách a na Moravě s pohřby jordanovské skupiny, lengyelské kultury a mladší KVK na území střední Evropy)
Lenka Hlisnikovská -
Barcelonský proces a EPS s důrazem na sociální a kulturní oblast zemí Maghrebu a Mashreku
Dita Viková -
Globalizace představ reinkarnace a karmy a jejich vliv na myšlení a jednání
Natalie DABERKOWOVÁ -
Marketing a zohledňování sociální a kulturní různorodosti
Arina Anufriieva -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Marketingová komunikace a její vliv na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Barbora ONDEROVÁ -
Marketingová komunikace společnosti Kolormad proces s. r. o.
Veronika Procházka