Návrh marketingové strategie značky Milka – Barbora Gruszková
Barbora Gruszková
Bakalářská práce
Návrh marketingové strategie značky Milka
Proposal of marketing strategy for brand Milka
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je vytvoření návrhu marketingové strategie pro značku Milka. Práce je rozdělena do dvou částí – teoretická a praktická. Teoretická část popisuje teoretický koncept marketingové strategie a využívané analýzy. V praktické části je blíže představena značka a teoretický koncept je zasazen do reálného prostředí brandu. Je provedena situační analýza, na základě které je navržena …víceAbstract:
The subject of the submitted thesis is proposal of marketing strategy for brand Milka. The thesis is devided into two parts – theoretical one and practical one. The theoretical part describes the concept of marketing strategy and analysis used in second part. The practical part introduces the brand Milka, the theoretical concept is set in a real environment of brand and also the situation analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zdeněk Sedláček
- Oponent: Jitka Ludvíková, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva