Barbora Gruszková

Bakalářská práce

Návrh marketingové strategie značky Milka

Proposal of marketing strategy for brand Milka
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je vytvoření návrhu marketingové strategie pro značku Milka. Práce je rozdělena do dvou částí – teoretická a praktická. Teoretická část popisuje teoretický koncept marketingové strategie a využívané analýzy. V praktické části je blíže představena značka a teoretický koncept je zasazen do reálného prostředí brandu. Je provedena situační analýza, na základě které je navržena …více
Abstract:
The subject of the submitted thesis is proposal of marketing strategy for brand Milka. The thesis is devided into two parts – theoretical one and practical one. The theoretical part describes the concept of marketing strategy and analysis used in second part. The practical part introduces the brand Milka, the theoretical concept is set in a real environment of brand and also the situation analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Zdeněk Sedláček
  • Oponent: Jitka Ludvíková, Mgr.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.