Komunikační mix střední odborné školy – Jiří KUČERA
Jiří KUČERA
Bakalářská práce
Komunikační mix střední odborné školy
Communication mix of technical school
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace střední odborné školy ve vztahu k náboru nových žáků. Cílem práce je ověřit funkčnost stávajícího komunikačního mixu a navrhnout případné kroky, které by vedly k posílení a optimalizaci jeho komponentů.Abstract:
The bachelor thesis deals with marketing communications vocational schools in relation to the recruitment of new students. The aim is to verify the functionality of the current communication mix and suggest possible steps that would enhance and optimize its components.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2014
Zveřejnit od: 16. 6. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PhDr. Michaela Prášilová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUČERA, Jiří. Komunikační mix střední odborné školy. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.6.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 6. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová
Název
Vložil
Vloženo
Práva