Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o. – Viktoriia Karelina
Viktoriia Karelina
Diplomová práce
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Customer Satisfaction Measurement as a Management Tool in the Company SAP Services s.r.o.
Anotace:
Předmětem zkoumání této práce je měření spokojenosti zákazníků jako jednoho z nástrojů managementu společnosti. Měření spokojenosti zákazníků předpokládá získání odpovědi na otázku, jak dobře funguje zkoumaná firma a jak může zlepšit svou angažovanost se zákazníky. Cílem diplomové práce je navrhnout opatření k odstranění nedostatků a zvýšení míry spokojenosti uživatelů služeb, které zákazníci zvolené …víceAbstract:
The subject of this thesis is to measure customer satisfaction as one of the tools of company management. Measuring customer satisfaction presupposes obtaining an answer to the question of how well the researched company works and how it can improve its engagement with customers. The aim of the thesis is to propose measures to eliminate shortcomings and increase the level of user satisfaction, which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/iilvi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 8. 2020
- Vedoucí: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. Jiří Mihola, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová