Viktoriia Karelina

Master's thesis

Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.

Customer Satisfaction Measurement as a Management Tool in the Company SAP Services s.r.o.
Abstract:
Předmětem zkoumání této práce je měření spokojenosti zákazníků jako jednoho z nástrojů managementu společnosti. Měření spokojenosti zákazníků předpokládá získání odpovědi na otázku, jak dobře funguje zkoumaná firma a jak může zlepšit svou angažovanost se zákazníky. Cílem diplomové práce je navrhnout opatření k odstranění nedostatků a zvýšení míry spokojenosti uživatelů služeb, které zákazníci zvolené …more
Abstract:
The subject of this thesis is to measure customer satisfaction as one of the tools of company management. Measuring customer satisfaction presupposes obtaining an answer to the question of how well the researched company works and how it can improve its engagement with customers. The aim of the thesis is to propose measures to eliminate shortcomings and increase the level of user satisfaction, which …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 8. 2020
  • Supervisor: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.
  • Reader: Ing. Bc. Jiří Mihola, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní