Podmínky pro rozvoj slow turismu v západních Čechách – Jana SVOBODOVÁ
Jana SVOBODOVÁ
Bakalářská práce
Podmínky pro rozvoj slow turismu v západních Čechách
Conditions for the development of slow tourism in West Bohemia
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřená na podmínky pro rozvoj slow turismu v západních Čechách. Cílem práce je zhodnotit rozvoj potenciálu slow turismu v západních Čechách. Teoretická část se zabývá společensky odpovědným turismem a definováním slow turismu. Dále je představena metodika, podle které byla vypracována praktická část. Následuje bližší charakterizování zkoumané oblasti. Praktická část obsahuje …víceAbstract:
This bachelor's thesis is focused on the conditions for the development of slow tourism in West Bohemia. The aim of the thesis is to evaluate the development of the potential of slow tourism in West Bohemia. The theoretical part deals with socially responsible tourism and defining slow tourism. Furthermore, the methodology according to which the practical part was developed is presented. A closer characterization …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Petr Janeček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SVOBODOVÁ, Jana. Podmínky pro rozvoj slow turismu v západních Čechách. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Marketingové řízení / Marketingové řízení
Práce na příbuzné téma
-
Společensky odpovědné chování firem v turismu
Hana Adamíková -
Alternativní formy cestování a měkký turismus
Pavel Ehrlich -
Společensky odpovědné chování firem v sektoru HORECA (Analýza vybraného regionu)
Dominika Burešová -
Sólo turismus jako specifická forma cestovního ruchu
Natálie Roubíčková -
Pivní turismus jako podforma gastroturismu v Moravskoslezském kraji
Dominik Vengel -
Marketing & Dark Turismus
Lenka Vávrová -
Fenomén smrti jako atraktivita cestovního ruchu: temný turismus v Polsku
Adam Liška -
Košer turismus a jeho unikátní produkt Kosher Hotel KING DAVID Prague
Hana Stoličková