Adaptace komunikační strategie v mezinárodním prostředí – Bc. Veronika Nosková
Bc. Veronika Nosková
Diplomová práce
Adaptace komunikační strategie v mezinárodním prostředí
Adaptation of Communication Strategy in the Global Environment
Anotace:
Diplomová práce se zabývá komunikační strategií automobilové společnosti ŠKODA AUTO a.s. na německém a irském trhu. Cílem diplomové práce je analýza online marketingové komunikace modelu Superb na vybraných trzích, zhodnocení míry adaptace a vlivu životního cyklu produktu na komunikační strategii. Na základě výsledků analýzy a porovnání byly zjištěny odlišnosti trhů a rozdílná míra adaptace komunikační …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on ŠKODA AUTO communication strategy on the German and the Irish market. The aim of the thesis is to analyze the online marketing communication of the model Superb in the selected markets. The thesis further evaluates the level of adaptation and determines the product life cycle impact on the communication strategy. Based on the analysis results and comparison, market …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of communication strategy of Park Lane International School
Oľga Čurpeková -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Integrated marketing communication strategy of Xiaomi smartphone in Czech Republic
Yamin Zhao -
Komunikační strategie Fakulty mezinárodních vztahů na Instagramu
Eliška Hronová -
On-line marketingová komunikační strategie
Vendula Wiedermannova -
Vliv země původu značky na komunikační strategie v mezinárodním prostředí
Ruslan Seitov
Název
Vložil
Vloženo
Práva