Adaptace komunikační strategie v mezinárodním prostředí – Bc. Veronika Nosková
Bc. Veronika Nosková
Master's thesis
Adaptace komunikační strategie v mezinárodním prostředí
Adaptation of Communication Strategy in the Global Environment
Abstract:
Diplomová práce se zabývá komunikační strategií automobilové společnosti ŠKODA AUTO a.s. na německém a irském trhu. Cílem diplomové práce je analýza online marketingové komunikace modelu Superb na vybraných trzích, zhodnocení míry adaptace a vlivu životního cyklu produktu na komunikační strategii. Na základě výsledků analýzy a porovnání byly zjištěny odlišnosti trhů a rozdílná míra adaptace komunikační …moreAbstract:
This diploma thesis is focused on ŠKODA AUTO communication strategy on the German and the Irish market. The aim of the thesis is to analyze the online marketing communication of the model Superb in the selected markets. The thesis further evaluates the level of adaptation and determines the product life cycle impact on the communication strategy. Based on the analysis results and comparison, market …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2017
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Management in the Global Environment
Theses on a related topic
-
Analysis of communication strategy of Park Lane International School
Oľga Čurpeková -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Komunikační strategie Fakulty mezinárodních vztahů na Instagramu
Eliška Hronová -
On-line marketingová komunikační strategie
Vendula Wiedermannova -
Vliv země původu značky na komunikační strategie v mezinárodním prostředí
Ruslan Seitov
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights